گزارش زمین دزدی و رانتخواری

 این ایمیل را دریافت کردیم. لطفا به همه اطلاع دهید:

درود. این خبر را به همه اطلاع دهید:
بعد از انقلاب زمینها و دارایی های افراد وابسته به پهلوی مصادره شد همچنین قانون گذاشتند هرکس در هر نقطه بیش از ۱۰۰۰ متر زمین داشته باشد ۶۰۰ متر به او داده و بقیه مصادره میشد. اگر ۱۰۰۰ متر و کمتر داشت همان داده میشد. این قانون دوم ربطی به وابسته بودن به پهلوی نداشت و مثلا اگر حزب اللهی بودی و زمینهایت بیشتر از ۱۰۰۰ متر بود مصادره میشد.
این املاک مصادره ای باید به بنیادها نظیر مستضعفان و بنیاد مسکن و وزارت راه داده میشد و مالکیتش با حکومت است.
عده ای از مقامات درجه یک و دو انقلاب و حکومت اسلامی بجای اینکه تمام این املاک را به بنیادها بدهند نداده اند. از صاحبش گرفته اند ولی صدایش را درنیاورده اند و به مالکیت حکومت درنیاورده اند بلکه در طول زمان زمینها و املاک را فروخته اند و پولش را در جیب خود گذاشته اند یا هم اکنون هم مشغول فروشند.
به عبارتی از ۱۰۰ درصد زمینهای مصادره ای درصد کمی به بنیادها بخصوص مشهورها که نمیشد سرنوشتش را پنهان کنند به حکومت داده شده و در دفاتر ویژه ثبت شده بقیه دزدیده و سگ خور شده است و دارد هنوز فروخته میشود.این املاک که از صاحبش گرفته شده ولی به حکومت تحویل داده نشده را شبه مصادره ای می نامیم.
دو روش هست یکی اینکه در اینترنت و ماهواره تبلیغ میکنند بیایید املاک شبه مصادره ای را پس بدیم از طریق دادگاه و شخصی که میاید ملکش را میگیرد امضا میدهد و ۵۰ درصد ملکش را پس میگیرد و ۵۰ درصد در جیب مقامات میرود نه خزانه ملی با امضای او املاک مجاور را هم که تحت مالکیت او نبوده بی خبر او میفروشند و جلوه میدهند او فروخته.

روش دوم با دستکاری در اداره ثبت اسناد املاک شبه مصادره ای را به نام شخص یا اشخاصی میکنند که در لحظه دستکاری اسناد برخی زنده و برخی مرده اند و ان اشخاص بیگناه اصلا نمیدانند املاکی به نامشان شده سپس مقامات کشوری از طرف آنها توسط عواملشان ان ها را میفروشند. و اگر دری به تخته خورد و یک مقام درستکار حکومتی سراغ زمینهای شبه مصادره ای را بگیرد و یا اینکه حکومت عوض شود و صاحب اصلی بازگردد جلوه داده اند که ان اشخاص بیگناه آن را دزدیده اند! و فروشندگان اصلی و دزدان ناشناس باقی خواهند ماند.
خلاصه کلام اینکه از صد در صد املاکی که از دست سرمایه داران و ملاکین خارج کرده اند فقط ده درصدش را به حکومت و بنیادها داده اند بقیه را با مهارت سندسازی کرده دارند میفروشند و پولش را در جیب میگذارند.

حمید کارگر پیر و محمدصادق اسدی رازی و امیر وارسته حیدری و فرهاد مختاری کرچگانی همگی متولد دهه ۱۳۵۰ که به ادعای خودشان برای حجت الاسلام زم و قالیباف پولشویی کرده اند مرتبط با این املاک شده اند و از فروش این زمینها پورسانت گرفته اند

این 4 نفر در دهه 1370 دانشجوی هنر و سپس در مقاطع ارشد و دکتری تحصیل کرده اند.

 





 

/

۵ نظر:

  1. ناشناس۲۳:۳۹

    سلام. برادران ابواقاسمی کنی و الله قلی از دهه ۱۳۶۰ ساکن آدرسهای زیر هستند و هنوز هم ساکن هستند و دستکم از دهه ۱۳۸۰ خود را عامل و کارگذار و حتی مالک زمین و ویلا و مجتمع هایی اعلام کرده و اقدام به فروش مال غیر کرده اند. کارمندان ثبت و نهادهای انتظامی و امنیتی و قضایی با آنان همکاری داشته اند.
    آدرس برادران ابوالقاسمی به نامهای حسین و امیر و حمید و محمد:
    تهران بلوار فردوس خیابان ابراهیمی جنوبی کوچه نوزدهم روبروی ورودی برج مسکونی افق پلاک ۳ و پلاک ۵. پلاک ۵ منزل شوهر خواهرشان است.
    منزل عبدالله و حمید و سایر الله قلی ها
    تهران بلوار فردوس شرق خیابان ابراهیمی جنوبی کوچه هجدهم پلاک ۱۱

    پاسخحذف
  2. ناشناس۰۷:۴۵

    ما در مکانهای مختلف با چنین افرادی مواجه شده ایم. این افراد عروسکهای خیمه شب بازی حکام کشور ایران هستند و گاه تا ۲۵درصد پورسانت برای فرایند فروش زمین غیر میگیرند.

    پاسخحذف
  3. ناشناس۰۴:۲۳

    سلام. این ۴نفر رانتخوار که نام بردید در تمان دانشگاه هایی که درس خوانده اند اقدام به شناسایی اخلاق و روحیات دانشجویان کرده اند و جلسه تشکیل داده اند به دانشجویان گفته اند فعالیت امنیتی دارند و با مقامات بلندپایه کشور در رابطه هستند و هر دانشجویی دست یاری به انان دهد تا آخر عمر برخوردار خواهد شد.
    دانشجویات را پس از فارغ التحصیلی شریک رانتخواری وحساب سازی و سندسازی کرده اند.
    مثلا یک چپاول که گیر اسدی یک میلیارد تومان می اید ۹۰۰ میلیون را در جیب خودش می گذارد و ۱۰۰ میلیون را بین ده ها دوست ساده دل دوران دانشگاهش تقسیم میکند.
    الان مردم برای ۱۵۰ هزار تومان یارانه بی ارزش ساعتها وقت صرف میکنند و موجه است دوستان این ۴ نفر که از قبل فعالیت های خلاف این ۴ نفر میلیونی پول در می اورند با جان و دل با این ۴ نفر همکاری میکنند.
    گزارش شده امیر وارسته حیدری به دیدن کارمندان شهروند و شهرداری و ثبت می روند و تراول چک به مبالغ کم و زیاد در جیب کارمندان می گذارند.

    پاسخحذف
  4. ناشناس۰۴:۲۶

    محمدصادق اسدی رازی و امیر وارسته حیدری و حمید کارگر پیر (قبلا رئیس مرکز فرش و معاونت وزارت صمت و آموزش) و فرهاد مختاری کرچگانی فارغ التحصیل ۱۳۸۰ کارشناسی فرش کاشان و صدا و سیما و عضو انجمن اسلامی مثل دوران دانشگاه فعالیت اطلاعاتی و امنیتی دارند و یاور همدیگرند و رازی و وارسته شرکت های اقماری با موضوعات مختلف داشته و دارند که وزرا و مقامات کشوری برای پولشویی از آن شرکتها استفاده و هزینه پروژه های عمرانی و غیر عمرانی را افزایش میدهند و مسئولیت به گردن ثبت کنندگان شرکت است ولی درعوض کمیسیون میگیرند مثلا یک جاده باید حقا یک میلیارد تومان هزینه اش شود و وزرا آن را با پاس به شرکتهای اقماری صد میلیارد میکنند و درصدی به امثال صادق اسدی و وارسته میدهند. اگر تقی به توقی خرد و بخور بخور لو رفت مثل بابک زنجانی و شهرام جزایری که تقصیرکار شناخته شدند وزرا و حکام در حاشیه امن قرار میگیرند .
    در دوران شهرداری قالیباف برای وی پولشویی انجام داده اند.
    مدتی برای حجت الاسلام زم پولشویی میکردند.
    کارگر و مختاری در وزارتخانه ها و صداوسیما یاور این دو هستند.

    پاسخحذف
  5. ناشناس۰۵:۵۲

    بخورید و بیاشامید اما اصراف و زیاده روی نکنید

    آموزش بخور بخور و پولشویی به شیوه شرعی

    بخور بخور توسط تحصیل کرده های هنر مطابق با فلسفه نئو کلاسیسسیم
    زمینخواری و بالا کشیدن اموال مردم با تکنیکهای راحت الحلقوم.

    آموزش نصب شنود در مغازه ها و شرکتها و باج گیری زیر نظر وارسته حیدری (شعبان استخوانی مدرن)
    اساتید فن (بخورالمومنین):
    استاد اسدی (صادق سانتافه) ، امیر وارسته حیدری (شعبون خان) مهدی هاشم آبادی ، حمید کارگر پیر (دارای ریش بینابینی موسوم به محاسن پیوند حوزه و دانشگاه ) و فرهاد مختاری کرچگانی (فرهاد بی مخ)

    پاسخحذف

نصب غیر قانونی شنود به هدف اخاذی و سایر اهداف

 این 5 نفر یعنی حمید کارگر پیر، امیر وارسته حیدری، محمدصادق اسدی رازی، فرهاد مختاری کرچگانی و مهدی هاشم آبادی در زمینه جاسوسی سمعی و بصری به...